波特曼

果然是惯性啊,闲了一个来月,在动起来,确实有点困难呢!
Endless Love - Lionel Richie & Dianna Ross

爱念:

Endless Love —— Lionel Richie & Dianna Ross

My love,
我的爱人
Theres only you in my life
你是我生命中的唯一
The only thing thats bright
是我唯一正确的选择
My first love,
我的初恋
Youre every breath that I take
你是我每一次呼吸
Youre every step I make
是我走过的每一步

And I
而我
I~~~

I want to share
愿与你分享
All my love with you
我全部的爱
No one else will do...
无人对你如此
And your eyes
而你的眼睛
Your eyes, your eyes
你的眼睛,你的眼睛
They tell me how much you care
告诉我你有多在乎
Ooh yes, you will always be
是的 你永远都是
My endless love
我无尽的爱

Two hearts,
两颗心
Two hearts that beat as one
两颗心合二为一
Our lives have just begun
我们的生活才刚开启
Forever
直到永远
Oh~~~~

Ill hold you close in my arms
我将紧紧拥你在怀
I cant resist your charms
无法抗拒你的魅力
And love
而爱
Oh, love
哦爱
Ill be a fool
我甘愿变成傻瓜
For you,
为你
Im sure
我确信
You know I dont mind
你知道我不介意
Oh, you know I dont mind
你知道我不介意
Cause you,
因为你
You mean the world to me
你就是我整个世界
Oh

I know
我知道
I know
我知道
Ive found in you
我在你身上找到了
My endless love
我无尽的爱

Oooh-woow
哦喔
Boom, boom
嘣 嘣
Boom, boom, boom, boom, booom
嘣 嘣 嘣 嘣 嘣 嘣
Boom, boom, boom, boom, boom
嘣 嘣 嘣 嘣 嘣 嘣
Oooh, and love
哦爱
Oh, love
哦爱
Ill be that fool
我甘愿变成傻瓜
For you,
为你
Im sure
我确信
You know I dont mind
你知道我不介意
Oh you know-
哦 你知道
I dont mind
我不介意
And, YES
是的
Youll be the only one
你是我的唯一
Cause no one can deny
因为没人能否认
This love I have inside
我对你内心的爱
And Ill give it all to you
我会为你奉献所有
My love
我的爱人
My love, my love
我的爱人 我的爱人
My endless love
我无尽的爱



评论

热度(19)